תוסס ברמת אביב: חב"ד משכנעים להירשם לגן ולהיכנס להגרלה על דולר של הרבי

    ארי וידר 6 Comment on תוסס ברמת אביב: חב"ד משכנעים להירשם לגן ולהיכנס להגרלה על דולר של הרבי
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההתנכלות לחסידי חב"ד ברמת אביב שבתל אביב נמשכת זה מספר שנים, אולם השבוע עוררו גורמים חילונים מחאה נגד כוונת חב"ד לפתוח גן טרום חובה בשכונה.

    חסידות חב"ד זכתה מטעם העירייה במבנה עבור גן טרום חובה אולם נרשמו אליו כ-15 ילדים בלבד, ועל כן נדרשו 15 ילדים נוספים שיירשמו לשנת הלימודים הקרובה.

    אנשי חב"ד הפיצו הודעה להורים בשכונה בה קראו להם לפעול להרשמה מוגברת והבטיחו הגרלה על דולר ברכה מהרבי מליובאויטש.

    את החילונים זה הכעיס. עו"ד נעמי מחרז, יו"ר ועד רמת אביב ג' אמרה למקומון ידיעות: "אנחנו לא נגד דת. אנו בעת מתן שירותי גנים לכולם בתנאי שזה משרת את הצרכים האמיתיים של תושבי השכונה. הפנייה והנוסח שלה נראים לי מחרידים. לשכנע אנשים לרשום ילדים לגן בתמורה להגרלת שטר של דולר? זה לא לעניין".

    הרב יהודה ליפש מחב"ד מסר: "ההודעה נשלחה לקהילת חב"ד ברמת אביב ג' במטרה לעודד אותה ליידע אנשים המעוניינים בגן עירוני ממלכתי דתי חדש שנפתח רק עכשיו לשנה"ל תשע"ו. כפי שידוע, הרבי מליובאוויטש מלך המשיח נוהג לחלק כל יום ראשון לכל מי שמגיע לביתו שבברוקלין דולר לצדקת שליחות מצווה, אנו ממשיכים במנהג זה לעודד את הציבור לתת צדקה".

    בעיריית תל אביב מסרו: "מדובר בגן עירוני ממלכתי דתי, אך מיותר לציין כי פעילות אנשי חב"ד אינה בתיאום או באישור העירייה. כמו כן, הפרסומים שבהם מופיע לוגו העירייה לא הופקו על ידה ונעשו ללא ידיעתה. הנושא הועבר לטיפול המחלקה המשפטית".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אני לא כ"כ מבין.
      האם מדובר בחסידי חב"ד חרדים?

    2. 3

      לא יודעת מה השאר חושבים. אבל אני אישית הייתי מאוד מעוניינת לקבל דולר של ה"רבי".